Vanlig måndag

Dagen har sett ut som varje måndag brukar ser ut. Jag går upp och åker till Lisa, som jag skiver examensarbete med. Vi sitter hos henne och skriver ett tag, sedan äter vi lunch och fortsätter skriva. När vi känner oss klara för dagen åker jag till gymmet och kör lite cross. Idag blev det 5 km vilket jag är väldigt nöjd med då jag alltid haft sämst kondition av alla jag känner. Man märker hur man blir bättre och  bättre efter varje gång. Efter ett snabbt stopp på ÖB (som inte ens hade det jag skulle ha, haha) så åkte jag hem och tog ett långt bad med hårinpackning. Ungefär så brukar varje måndag se ut, ganska ok. :)
 
Nu ska jag snart laga lite mat till oss sedan blir det att se det nya avsnittet av the walking dead.
 
 
Köpte dessa på ÖB. Velat dessa dem är bra tag nu och det var väldigt goda. Stort plus för den fina förpackningen :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0