Tips - Ögonskugga

Tänkte idag tipsa er om, enligt mig, världens bästa ögonskugga. Jag har haft denna i min ägo i ungefär 4 år nu och har bara behövt en ny en gång, dvs. den innehåller väldigt mycket produkt. Jag har på mig denna ögonskugga i princip varje gång jag använder ögonskugga, vilket tidigare var nästan varje dag. Nu är jag däremot lite mer lat och orkar inte alltid använda det. I alla fall, denna ögonskugga passar utmärkt till både vardag och fest. Den är väldigt pigmenterad så jag brukar sällan använda ögonskuggsprimer till. Den passar att använda själv eller tillsammans med andra skuggor. Jag älskar den!
 
Ögonskuggan kommer ifrån Max factors serie Earth Spirits i färgen nr. 107 Burnt Bark.
 
 
 
Melinda
2014-03-08 @ 13:07:33
URL: http://filippamelinda.blogg.se

Den såg jätte fin ut, får la ta och köpa den :D

Svar: Den är helt underbar! :D
Stephanie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0