Mitt första tips!

I denna kategori tänkte jag tipsa er om olika saker, det kan handla om t.ex. skönhetsprodukter eller videoklipp.
 
Idag tänkte jag tipsa er om ett torrschampo som jag använt i en veckas tid nu som jag absolut älskar! Det är ifrån Blondinbellas egna märke Löwengrip care & color och heter Good To Go. Det som jag älskar med denna är för det första lukten, herregud. Det luktar så himla gott att man bara vill använda det för luktens skull, haha. I princip alla andra torrschampon jag testat luktar inte alls gott, vilket då gör att denna blir populär hos mig. Jag gillar även hur bra den fördelar sprayen över håret, väldigt jämnt och lagom istället för en mindre stråle som jag märkt hos andra märken. Jag gillar även flaskan, den är väldig enkel och ganska snygg. Den smälter in på mitt sminkbord till skillnad ifrån andra torrschampon som kan ha en mer utstikande design. Sen så gillar jag såklart resultatet som det ger. Det ser fräsch och ren ut efter användning vilket gör att man inte behöver tvätt håret så ofta, vilket jag gärna gör annars. Jag kommer definitivt att köpa denna produkt igen!
 
Kostar 105:- och finns att köpa här.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0