Min tatuering

Tänkte visa en bild på min tatuering som jag har på handleden. Jag fick den i födelsedagspresent av min pappa och gjorde den cirka en månad efter jag fyllt 18. Jag har alltid velat ha en tatuering då jag tycker det är sjuukt snyggt. Att det blev en ros vet jag faktiskt inte men jag ville ha något ganska enkelt och tidlöst. Det är min kompis som skissat upp den och tatueraren ändrade endast lite skuggning. Jag är supernöjd med den och ångrar absolut inget.
 
Jag är sugen på fler tatueringar men tyvärr är det ekonomin som sätter stopp. Det är mycket roligare att spendera pengar på resor och skönhetsprodukter. Jag hoppas dock att jag får ihop tillräckligt mycket pengar så att jag kanske kan tatuera mig i USA. Då blir det en tatuering på fötterna ;) 
 
 
sasha =D
2014-03-10 @ 18:57:24
URL: http://busengmans.blogg.se

Så himla snyggt med simpla tatueringar :D

Svar: Eller hur :)
Stephanie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0