Härliga söndag

En rikigt härlig söndag verkar det bli. Skönt väder ute, även om solen inte skiner. Ska iväg en snabbis nu annars är det bara att ta det lugnt som gäller. Ska läsa igenom vårt examensarbete också då vi ska skicka in på tisdag, spännande. Det har verkligen gått jättesnabbt att skriva, även om det kändes tugnt i början.
 
Köpte en ny handdkräm igår på Maxi. Använd denna tidigare och tycker den är skitbra. Var 5:- rabatt på den också så den kostade bara 16 kronor!
 
Linnéa
2014-03-09 @ 14:10:13
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Hihi, ja jag kommer säkert bli nöjd med min nya mobil - längtar efter den :p

Maria
2014-03-09 @ 14:23:28
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia

Nu är vinnarna utav Veckans Blogg utsedda, tre stycken vinnare - kolla om en av dem var du! Plus att jag precis dragit igång en ny omgång utav Veckans Blogg så passa på att anmäla dig igen :)

Svar: Då ska jag gå in och kolla :)
Stephanie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0