Fina naglar

Jag är en tjej som älskar att ha långa naglar men tyvärr är en riktig nagelbitare. De senaste månaderna har jag därför haft nagelförlägning för att få fina och långa naglar. Nu känner jag dock att det är dags att försöka klara mig utan detta för att spara både pengar och för att det är slitsamt för naglarna. Senaste gången jag var där la vi bara ett lager akryl på mina egna naglar (som nu är riktigt långa) och sedan ett shellack på. Nästa gång, som antagligen blir den sista på ett tag blir det nog bara shellack! Därefter ska jag försöka att behålla längden på mina naglar. Ska testa lite olika grejer på naglarna då vilket ska bli kul. Hoppas det går bra bara :)
 
Såhär ser mina naglar ut i nyläget, är supernöjd!
 
Helena R
2014-03-09 @ 10:53:00
URL: http://www.imakeyousmile.se

Snygga :)

Svar: Tackar :)
Stephanie

Diana
2014-03-09 @ 15:07:30
URL: http://angeladiana.blogg.se

Jättefina! hur mycket fick du betala?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0