Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg! Blev tre jobbpass denna vecka vilket ger lite extra pengar som direkt går till USA-kontot, haha. Vi skriver examensarbetet i skolan just nu och vi är nästan helt klara med vårat arbete vilket gör att jag har möjlighet att jobba så mycket. Nästa vecka är det minst två jobbpass som gäller, skönt att veta redan nu vart jag ska vara. :)
 
Min sambo är iväg på lan, så ikväll blir det bara jag och Herman hemma. Det är ganska skönt det med. Maten står i ugnen och jag har laddat upp med lite nya serieavsnitt, bland annat vampire diaries (<3). Tänkte även försöka läsa igenom vårat examensarbete då jag av någon anledning pluggar typ bäst på fredags- och lördagskvällar, haha. Men eftersom jag jobbar dagtid så behöver jag få lite gjort på kvällstid. Annars blir det en lugnt helg med lite småfix och storhandling. 
 
 
Min header är tagen på Magic kingdom, Disney world, Florida 2011. Har längtat tillbaka till Florida sen dess och det ska bli superkul att få visa Albin de underbara platser vi besökte, dock kommer vi inte besöka just magic kingdom. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0