10 saker om mig

Eftersom jag inte bloggat här så länge tänkte jag berätta 10 saker om mig. Here we go!
 
1. Jag älskar att resa! 
- Jag har rest i hela mitt liv och tycker det är det bästa som finns. Första gången jag flög var jag inte ens ett år. Platser jag har besökt är bland annat USA, Spanien, Thailand, Grekland.
 
2. Jag gillar inte taco eller pizza.
- För många är taco och pizza favoriträtter men för mig är det usch. När vi äter taco gör jag istället kyckling, det är mycket godare. 
 
3. Jag kan sova sjuukt mycket.
- Jag kan typ sova hur mycket som helst. Jag skulle kunna sova typ 2-3 timmar mitt på dagen och sedan kunna sova på natten igen. Sova <3
 
4. Jag har spelat handboll och innebandy.
- När jag gick på låg- och mellanstadiet spelade jag handboll. Jag slutade dock för att våra tränare inte var så schyssta. Jag började sedan på högstadiet spela innebandy. Det blev till slut för seriöst och jag valde att sluta. Men jag älskar fortfarande innebandy.
 
5. Det bästa jag vet är att ta av mig mina strumpor när jag kommer hem.
- Lätt bland det bästa jag vet iallafall. SÅ SKÖNT.
 
6. Jordgubbar is my life.
- På sommaren lever jag typ på jordgubbar. Det är seriöst bland det godaste som finns. 
 
7. Jag har aldrig legat på sjukhus eller brutit något.
- Jag är väldigt frisk och är typ aldrig sjuk ens.
 
8. Jag har alltid föredragit mormor framför alla andra.
- Min mormor var alltid den som jag helst var med, speciellt när jag var yngre. Vi gjorde mycket kul ihop och jag är evigt tacksam för allt hon gjort för mig. Tyvärr gick hon bort i cancer för 3 år sen, det är bland det jobbigaste jag varit med om. Jag saknar henne och tänker på henne nästan varje dag.
 
9. Min pojkvän och jag blev tillsammans när vid var 15.
- Han är den person som betyder mest för mig och jag kan inte tänka mig att vara utan honom.
 
10. Jag älskar att dansa.
- Det är såå kul. Dock är jag ganska dålig på det tror jag. Haha.
 
Bild på mormor och morfar som står på mitt nattduksbord. Tog denna bild som en del av ett bildprojekt i nian.
 
HJJONSSON
2014-03-16 @ 11:44:29
URL: http://www.hjjonsson.se

Sv. Ja, drycken kallas för xide raspberry men det smakade som hallonsoda hehe! :D

Svar: Aha okej :)
Stephanie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0