Start

Hej!
Jag tänkte försöka mig på det där att blogga igen, ny blogg ny start! Det jag tänkt skriva om här blir mest min vardag men jag kommer även skriva om de resor som jag genomför. Resa är något som jag verkligen älskar och försöker göra så ofta jag bara kan. Nästa resa som jag ska göra är att åka till Florida, Usa tillsammans med min sambo Albin. Vi ska vara borta 17 dagar i juni och jag ser verkligen fram emot detta. Kan skriva mer om vår resa i ett eget inlägg.
 
Jag kan även presentera mig lite kort för de som inte känner mig. Mitt namn är Stephanie och jag är 21 (snart 22!) år gammal. Jag bor i ett litet rött hus med vita knutar på landet tillsammans med min pojkvän Albin och vår katt Herman. Vi har bott tillsammans sen oktober och varit ett par i sex år. Jag studerar mitt tredje år på unviersitetet i Linköping till lågstadielärare och arbetar även som vikarie inom skolan. Att arbeta med barn är fantastisk roligt och givande! Jag älskar som sagt att resa men jag gillar även roliga djurklipp, kolla på serier, köpa nya grejer och lyssna på musik. 
 
Detta var lite om mig, ska försöka att lyckas med att hålla igång bloggen denna gång. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0